Followers

Thursday, November 11, 2010

new phase.

lantakla kau nak kata ape..
 "bodo ah, buat blog baru, yg lepas pon ade dua post jer"
suker aku la giler, *dammnnn! tepuk meja, terangkat laptop n koko krunch dlam mangkuk, hati panass*
aku xguna akaun ko pon la, mmber aku punyer pon yg aku rembat nie, haishhhh..
"blah la kau, aku bgtau mak ko abehkan cekodok yg mak tggalkan utk abah petang semalam, haaaaa. takot x?" gertak aku pada akak aku yg mengomen ttg blog baru aku nie. sibukk jer, pahal ntah nak tacing. poyo tol.
"aku bgtau mak ko amek duit mak utk beli tepung ngan pisang smalam! haaa, takooot x?"
*keadaan terdiam sebentar. aku jeling, sambil mulut separa terbuka, terkasima ngan kate2 kakak aku td..
sambil telan susu lemak manis santan kepala muda adik jgan nangis emak buat kerja, aku ckap "bengong, duit tu utk buat cekodok yg ko makan tu laaa"
baidewey, aku nak ucap bilionan terimakasih pada abg zombie sbb setelkan layout and other things kat blog baru aku nie, even aku dah suruh ko buat menda ni beberapa bulan lalu,
ketika nenek kita masih hot pakai bikini jadi pramugara kat fireflies,
ataupun masa ko still sperma yg mencari bebola putih lutsinar sambil berebut ngan jutaan sperma yg len.
*terlebih lebih metafora nye, lame sial (-___-")..
tp tu ah, thanks ye abg zoul zombie :)

2 comments:

  1. fine..sekarang ko nak ungkit la kisah lama ako tak tolong...fine badut fine...

    ReplyDelete