Followers

Tuesday, November 16, 2010

kucing dan tandas wanita

duduk sorang2 kat rumah bukan ley buat seorang melayu tu bangkit dan majukan negara.
bosan taw x. boiling je hati biler pikir cuti panjang ni akan panjang lagi utk sebulan lagi. baki kuih raya aidilfitri haritu dah abeh gua bantai. kucing gua yang 13ekor yang dulu gua tgok kecik comel lotey pun da besar bagak skang, mane x nye, sehari makan 3kali, pagi masa mak bersiap utk pergi skola, petang masa abah spray pokok orkid ungu kat verandah rumah, n malam lepas kitorang satu fam makan malam.
haaaa, kalo sehari da bantai 2kilogram ikan seekor, kalo tahun depan ntah ape la jadinya. silap2 mak n abah ley kena tgkap ngan perhilitan sebab bela harimau kat rumah. n part paling best ialah makanan dorang. nasi yang dcampur dgan ikan goreng.
biasela ikan goreng tu kan, cumer yg xtahan nya nie, ikan kucing2 tu ialah ikan kerisi, ikan kegemaran aku! lu all panas hati x kalo makanan kegemaran lu all yg jarang lu all dpat makan tu, haiwan peliharaan lu all makan setiap hari? haiyoo nak, bengang gua bai. ni bukan pemeliharaan, tapi penghinaan.
naseb bek makanan kegemaran gua tu ikan kerisi, kalo makanan gua tu spaghetti bolognaise or caviar? xpanas hati tgok kucing gua tu bantai hari2? haaaih, diskriminasi dirumah sendiri. kalo dulu lagi sakit, gua kena kuar bilik, tido kat ruang tamu, atas kerusi sampan buatan indonesia tu. sebab ape? sebab kucing gua yg baru beranak tu nak jaga anak nya dlam bilik
 (-___-") sabar jelaaa.
haaaih,. biler mengadu menda ni kat mak gua, dia ckap rileks jer sambil bagi 3das kentut or korek idung "biarlaaa. even nabi pon sanggup potong baju baginda utk elak kucing tu terjaga tido"... huuuuuuuuuuuuui, beliau guna alasan nabi. tersentap gua. xley nak lawan la kalo gitu kann. kang kalo gua jwab, beliau balas ngan tangan or kaki, or pape barang yg berdekatan yg mudah digapai utk dilempar atau barang mudah hempas tanpa tinggalkan kesan punca kematian.
so gua diam jela, bingkas bangun dan berambus dari situ ( sbb bau kentut tadi )..
kekadang ade gak rase nak humban je kucing2 tu dalam kolam radioaktif, mane tau kalo stil hidup, kucing2 tu berubah bentuk jadi dinosaur or kuda unicorn, ley jadikan kenderaan kat kampus. bebas pencemaran, n tahan lame, xde bayaran bulanan pada bank or perlu servis setiap bulan. tp gua tau kalo gua buat camtu, mak gua akan sumpah gua jadi modenas kriss (sbb gua hancurkan motor tu masa form5 dulu )..
tu xpe, kalo dia sumpah jadi peti ais caner? sakit ouhh, setiap ari perut gua akan diburaikan isinya, mak gua tarik satu2 organ dalaman gua. paling pedih nanti kalo orang tarik laci bawah skali tu. uuuuuuuuui, tu kemaluan gua versi refrigerator bai.
xpun mintak la mak gua sumpah gua jadi mangkuk tandas dan hantarkan gua ke tandas wanita di studio modelling mane2, hahaha, pikir sendiri. tu impian setiap lelaki :D

No comments:

Post a Comment