Followers

Monday, November 22, 2010

hand made..

duduk rumah nak dekat 2bulan bukan bley buat anak melayu berjaya,
malah boley membebalkan,
Zaid Ibrahim pon boley bengong even ade firm law yang besar,
inikan pula anak melayu separa bugis yang makan tido lepak seperti aku.
tengah lepak dlam bilik adik pempuan aku sambil nyotnyot pushpop,
tetibe kuar mentol menyala kat atas kepala sebelah kiri.
nak melukis!
dah lame xasah bakat aku yang aku usahakan sejak umur 6tahun nie..
sejak bergelumang dengan federal constitution dan buku nor aisyah chua,
aku lupakan sbentar bidang seni tanah air nie.
taraaaaaa! ade 3lukisan jer.
nak buat lagi 2. tapi nanti aku post k. tgok je, jgan comment..
school prank
hail hitler


snatchers 

3 comments:

  1. fadhuuuuu ! style laa babiii ! hhaha. kau amek seni jelaa doe. or architecture :D

    ReplyDelete
  2. haha. thanks cah :) ko tlong la masukkan aku ke architecture. teringin gak ouhh. hehehe

    ReplyDelete
  3. masalahnya kau apply ke ? apply laaaa :)

    ReplyDelete